"Az első tévéreklám adásba kerülésével elkezdődött a Windows 8 felvezető marketingkampánya, és várhatóan az október végi megjelenésig a csapból is ez fog folyni, legalábbis Amerikában. A hírek szerint a Microsoft 1,5 milliárd dollárt áldoz az új operációs rendszer beharangozására, ami így a történelem legnagyobb marketingköltséggel bevezetett terméke lesz.  

Összehasonlításként a Windows 95, a maga idejében gigászinak számító reklámhadjárata 200 millió dolláros volt, a Kinect és a Windows Phone 7 pedig félmilliárd dollárt kapott a bevezetésekor.

Hirdetés szakértők szerint idén legfeljebb az amerikai elnökválasztás körüli marketinges kampány lesz a Microsoftéhoz mérhető."

További részletek az index.hu cikkében olvashatók:

http://index.hu/tech/2012/10/15/minden_idok_legdragabb_reklamkapmanyaval_indul_a_windows_8/